Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

miercuri, 10 august 2011

Rulada din ficat


sursa: http://www.azcookbook.com/liver-pate-pate-roulade/


Ingrediente:

1 kg ficat
3 Linguri ulei/unt
1 ceapa mare
2 morcovi mari fierti
sare
piper
170g unt nesarat la temperatura camerei

Pregatire:

Cureti ficatul si il tai in bucati mijlocii.
Pui ficatul la fiert in apa cca 20 min, pana e gatit si apoi il scurgi de apa si in faci piure la robot.
Pui piureul de ficat, ceapa prajita, morcovi fierti, sarea si piperul in robot, pasezi fin pana obtii un amestec cremos.
Asezi amestecul pe hartie pergament, intinzi cu cutitul mare, pana obtii un strat uniform. Cu un cutit intinzi egal untul peste amestecul de ficat.
Ridici hartia pergament,rulezi incet sa formezi rulada si o invelesti bine in hartie.


Refrigerezi cel putin 2 ore inainte de servit.
Inainte de a o servi, scoti hartia si feliezi rulada in felii potrivite.
Eu am renuntat la unt si l-am inlocuit cu arahide maruntite putin si cu pasta de busuioc.
Rulada ar trebui sa arate ca in poza de mai jos…mie insa nu mi-a iesit …asa ca am imprivizat si am transferat totul intr-o forma de chec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu