Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

joi, 19 ianuarie 2012

Premiu

  Ieeeiiii, am primit un premiu si o leapsa de la Strumfa bucatareste , o bloggerita simpatica foc. Multumesc pentru premiu! Este primul meu premiu de bloggerita! :*
Trebuie sa raspund la cele 3 intrebari de mai jos:

1) "Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?"   
Reteta mea preferata de mancare .... cred ca este cea de Lasagne.

2) "Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?"
Cel mai delicios desert pe care l-am facut/postat este "Tortul din seminte de mac si crema fina de lamaie", desi nici cu "Pavlova" nu mi-e rusine :D


3) "Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?"
Dintre ciudatenii nu as manca niciodata, dar absolut niciodata melci. De caini si pisici nu vorbesc pt ca doar nebunii de chinezi mananca asa ceva...desi m-am intrebat intotdeauna de ce nu sunt caini vagabonzi in jurul restaurantelor chinezesti :D...sper ca plita aia incinsa avea carne de vita...









Leapsa consta in a indrepta premiul catre alte 10 bloggeri ale caror postari le urmaresc cu drag:
- Antonina
- Nely
- Ama
- Lissa
- Alina
- Sara
- Emily
- Laura
- Violeta
- Diamond
Felicitari pentru talent! Blogurile voastre sunt o inspiratie pentru mine.
PS: dati leapsa mai departe.

5 comentarii: