Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

sâmbătă, 24 martie 2012

Condimente pentru mancarea mexicana



De curand am descoperit cat de delicioasa este mancarea mexicana. Am incercat zilele trecute o reteta de fajitas care a iesit absolut delicioasa. Din pacate nu am facut poze, dar weekendul acesta voi prepara un burritos si voi posta reteta cu poze cat de curand pe blog. 

Pentru ca am vrut ca am un gust cat mai apropiat de preparatul original am cumparat o punga de amestec condimente. Am cautat din nou in supermarket mixul, insa nu l-am mai gasit, asa ca in randurile urmatoare va propun sa ne facem singuri mixul de condimente pentru mancarea mexicana. Sunt convinsa ca va iesi la fel de bun si avem si siguranta ca nu va avea nici urma de E-uri si alte ciudatenii.
Fajitas,burritos,enchiladas, toate au cam acelasi amestec de condimente de baza.

INGREDIENTE :
-3 Lg amidon
-2 Lg praf chili
-1/2  lingurita praf de ardei cayenne
-1/4 lg fulgi de ardei iute
-1 Lg paprica
-1/2 lg sare
-1 Lg zahar brun
-1 Lg praf de ceapa
-1 Lg praf de usturoi
-1/2 lg chimion (nu chimen) asta este aroma principala,specifica

Toate ingredientele se amesteca bine(se pot macina la blender daca vreti un amestec mai fin, fainos) si se pun intr-un borcan ce se inchide ermetic si se pastreaza la frigider,sau intr-un loc intunecos si rece.



Daca nu puneti amidon in amestec (insa va trebui sa-l adaugati cand pregatiti mancarea mexicana) il puteti folosi la condimentarea fripturilor la gratar sau cuptor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu