Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

duminică, 15 ianuarie 2012

Banana Whoopie Pie

Este un desert pufos, aromat, cremos si cu muuuulta ciocolata. Exact pe gustul meu :D.

Reteta originala o gasiti pe blogul lui Emily, aici:



Ingrediente:
2 cesti + 3 linguri faina, 

1 plic praf de copt, 1
praf de sare, 
2 banane bine coapte zdrobite, 
1/2 ceasca smantana dulce pentru frisca, 
125g unt nesarat, moale, 
1/2 ceasca zahar fin, 
1/2 ceasca zahar brun, 
1 ou mare si putina vanilie


Mod de preparare:
Amesteca intr-un bol faina, praful de copt si sarea.


Intr-un alt bol smantana dulce cu bananele zdrobite. 


Bate untul cu zaharul pana devine cremos.


Adauga oul si vanilia, continuand sa amesteci, pana se omogenizeaza dupa care adauga jumatate din compozitia cu banane, amesteci un pic si adaugi si jumatate din amestecul cu faina, repetand in exact aceeasi ordine.

Intr-o tava tapetata cu hartie de copt si cu ajutorul unui sac poche formeaza buline de maxim 4 cm diametru si lasa tot atata spatiu si intre ele (se vor dubla la coacere).



Se coc aprox 12 minute la o temperatura de 180 grade C  pana ce devin usor aurii! Se scot si se lasa la racit in tava cam 5-10 minute.


 Crema de ciocolata:
 Pentru crema de ciocolata am decis sa fiu "wild", sa uit de calorii , asa ca am amestecat 100 g ciocolata topita la bain marie cu 150 g dulce de leche. Cand am realizat ca e prea moale si pentru ca m-am incapatanat sa nu pun unt in crema, am amestecat-o cu 3 linguri de lapte praf si si 1 cescuta de nuci zdrobite. Se poate vedea diferenta intre prima poza de prezentare si ultima. :) Oricum, ambele variante au fost la fel de delicioase.


Asamblarea:
Se unesc doua fursecuri cu crema in mijloc.
Pofta buna si o zi de duminica dulce, dulce de tot. :)
Am avut si o tentativa de a le aranja artistic...dar pana m-am trezit eu, a venit seara, a plecat lumina si eu mi-am prins degetele in telefon incercand sa fac o poza reusita. Nici o sansa!!! 


 PS pentru apropiati: de ziua mea, vreau cartea "Fotografia pentru ToNti!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu