Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

marți, 21 august 2012

Smoothie




Pentru provocarea secreta a Amei din aceasta luna am ales o reteta simpla, buna si racoroasa pe care am tot pregatit-o si am reinventat-o de altfel toata vara :): Smoothie. Am cules reteta de pe blogul Simplu si bun, blog gestionat de Cosmin si Daiana, doi doctori pasionati de gatit si fotografie(fotografiile sunt super!). 
Am modificat putin reteta...mai exact am inlocuit murele cu un un mix de fructe pe care l-am gasit la Auchan. Gustul a fost super!!!! :)

Ingrediente:
300 ml iaurt
500 ml apa plata
200 gr mix fructe de padure congelate
3 linguri de miere/zahar/indulcitor
un praf de sare

un blender
Preparare:
Se pun intr-un vas murele, se toarna zaharul peste ele si se picura esenta.
Se adauga 150 ml iaurt.
Se trece totul prin blender.
Se adauga restul de iaurt si se amesteca bine de tot cu blenderul.
Se toarna peste 500 ml apa.



Se transfera totul intr-un vas, in pahare si se serveste cu gheata in zilele caniculare! Este delicios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu