Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

Citeste, Iubeste, Regaseste-ti pasiunea pentru viata si pentru lucrurile marunte...

luni, 16 iulie 2012

Profiterol


Asta a fost tratatia noastra cu ocazia a implinirii a trei ani de mariaj :)
Sunt cam lenesa cand vine vorba de poze pentru retete in imagini :D...fie imi amintesc tarziu ca in cazul acesta, fie imi moare bateria, fie nu am timp. Cand o sa mai fac reteta asta o sa revin cu mai multe poze...promit! 

Avem nevoie de:
guguloaie(se mai numesc coji, dar este aceeasi reteta folosita la eclere)
inghetata vanilie
un mars dublu
visine(sau orice alte fructe)

Mod de preparare:

Se coc guguloaiele.
Se lasa la racit, apoi se taie putin pe lung pentru a putea introduce inghetata. 
 Inghetata trebuie sa fie la temperatura camerei, undeva intre gheata si moale. 
 Se umplu guguloaiele cu inghetata si se da repede la congelator. Se scot de la congelator cu 10 - 15 minute inainte de servire.
 Se topeste un pachet de mars double pack.
 Si se imbraca guguloaiele si minunatia de profiterol in ciocolata!!!!!!
 Pofta buna. Este un desert pacatos dar atat de gustos!!!!!! Nici nu-mi pasa ce are de spus dukan despre dezmatul meu culinar :D.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu